Päävalikko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Päävalikko

americas army
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Rahaturnauksen 2. kierroksen katsaus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
kurre
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 28.05.2007

Rahaturnauksen 2. kierroksen katsaus Empty
ViestiAihe: Rahaturnauksen 2. kierroksen katsaus   Rahaturnauksen 2. kierroksen katsaus Icon_minitimeMa Heinä 02, 2007 12:55 pm

Rahaturnauksen 2. kierroksen katsaus


Radio Tower kierros on saatu pelattua. Kierroksen huilasi Paras A-ryhmä.



Ensiksi pelasivat Emme vaan osaa ja Finnish america's army Soldiers. Myös selostettu matsi päättyi tasapeliin 5-5.


[FaaS:n raportti
Lainaus :

5-5

Assu: Turha tätä on jälkeenpäin selitellä, mutta hävittii 5 rundia suoraa. Kohellusta, kohellusta, nii ja vielä kohellusta. Tiimipeli? öö Sola raivasi, Ville ja Maicol seurasi. Jonen ja minun piti olla joku tiimi mutta heti ku silmä vältti nii jone oli vetämässä omaa showta. Perusidea toimi saatiin aina pari evoa hengiltä kunnes ratkaisevalla hetkellä murruimme. Neljännessä rundissa kaikki taas oli mallillaan ja hyökkäys oli valmis alkamaan. Sola vaa jähmetty nade käteen juuri kun olisi pitänyt hyökätä. Ville, Nahkis ja minä siis enää jäljellä. Hyökättiin B:lle savujen turvin. Tapoin bambubanaanin mutta kuolin hänen naattiin, ville rushi savuista ja lahtasi jonen jotenkin ja sitten hävittiin. Viidennessä rundissa Solan kone kaatuili ja päätimme jatkaa vajaalla lukuisten discardien jälkeen. Kusimme jälleen ja tilanne 5-0 evon hyväksi.

Defu: Normi RT paikat eli B:n suojaus. Päätimme että kukaan ei lähde ottaamaan vihuja vastaan, koska oli kyseessä pakkovoitto. Tämän päätös johti siihen että saimme tehokkaan puollustuksen B obun C puolelle ja A puolelle. Boomin kanssa saatiin yhteistyöllä hyvin pidettyä C puoli. Ville oli apuna pääasiassa Maicolilla ja Jone hoiti hienosti oman tunnelinsa. Viisi rundivoittoa tuli mielestäni suhtkoot helposti, ja voittoon olisi ollut mahdollisuudet paremman tiimityön ja tuurin avulla.

Statsit ei näytä todellista kuvaa ainakaan meidän puolella sillä minun tapot olivat lähinnä sokeiden uhrien lopettamista. Evon puolella oli enemmän tappaja-ainesta koska pari kertaa he voittivat 1v2 asetelman.

Kiitos vielä banzerille ja kurrelle selostuksesta, jossa oli hyviä analyysejä meidän takuja koskien.


Evojen raportti
Lainaus :


Matsi oli tasainen, silti Kurre & Banaanibanzer veikkasi eVo^ :a voittoon.
Välillä deffulla taktiikat riistäyty käsistä ja sen huomaa selostuksesta:
'Taas on Leolla huono paikka...' Mutta pari pelaajaa aina pelasti deffu rundit... Assulla meni huonosti ja viimisen rundin taktiikka oli että kaikki C:ltä B:lle ja niimpä ximi ja kikko juoksivat mun kuolleeseen naattiin ja hävittiin rundi



Seuraava matsi oli Finnish Battle Lions:n ja Supreme Fins:n välinen kamppailu. Tämäkin matsi päättyi 5-5 tasapeliin.


fbl.:n näkemys
Lainaus :

Assault:

Assu oli pääsääntöisesti ihan jees, mutta viimeistely jäi usein puolitiehen, assaultin jälkeen 1-4 Finseille

Defence

Defence oli taattua laatua viimeistä erää lukuunottamatta. Viimeisessä erässä peräännyimme liian myöhään joka sitten kostautui ja kunnolla. Lopputulos 5-5


{F!N$}:n kertomus
Lainaus :

No matsi alkoi hiukka myöhässä kun oli pientä säätöä servun kanssa, sry again... deffu oli meillä ensin ja siinä setupilla yritettiin kattella et kuka pitää mitäkin mestaa. Tietty mä sain sen paikan mistä apari tuli sisään ja sain vielä sahan minkä kanssa ei armeijassa flasheja jaeta Mad (mähän saan vain sokeita tapettua.) Eli mä spectasin joka rundin noin kahden minuutin jälkeen. Muut sitten hoiti omaa tonttiaan ihan kiitettävästi. En mä oikeasti sitä peliä enää kattellu kun keskityin imemään olutta, mut 4 rundia meille ja 1 meni jotenkin toisille. Tunnelmahan oli muilla siinä vaiheessa tosi matala kun tappio näytti varmalta... mulla meni taas ihan kivasti cheers
Ne vähän vihjaili et olis kiva jos joskus tappaisit vihollisen tai pari ja lupasin assulla sit yrittää vähän enemmän Twisted Evil Kaikkee nekin uskoo kun vaan kehtaa esittää lol!

No assulla oli taas vähän et kukas ny sit menee minnekkin ja sovittii et puolet menee vasemmalle ja puolet oikealle ja gaso menee minne se haluaa kun ei se kummiskaan noista suunnista mitään ymmärrä Razz Rundit meni osapuilleen siten et kerran tai pari päästiin sisälle ja muuten kuoltiinkin sitten jo ulos. Vastustaja veti hyvää G spämmiä joka olis varmaan pelannu hyvin jos oltais osattu pelata karttaa ja olis ollut optimaaliset juoksulinjat lol! Välillä vaan tuli juostua vääräänkin suuntaan ja ikäänkuin vahingossa väistettyä noita spämmejä.

Rundien kulkua/taktikointia/harjoittelua kuvaa hyvin seuraava hieman hämärään muistiin jäänyt keskustelu matsin aikana:

G-mies: mä voisin tulla auttaan teitä G:llä sinne A kukkuloille.
Paviaani: Se vois olla kyllä aika hyvä...
G-mies: No mä tuun sit sinne...
Gaso: Osuks sä muuten sillä minnekkää?
*pieni hiljaisuus*
G-mies: No en.
Gaso: No sit se on ihan sama minne meet.
*hieman nyyhkyttäen* G-mies: no e mä sit tuu.

Vika rundilla päästiin jotenkin kivasti mukavasti sisälle ja vihuja tippui joka puolelta. Yks vastustaja jäi vielä henkiin kun paviaani jo vikitteli hoitsuja objektivella. Silläkään rundilla en sitten nähnyt yhtään vihollista, mut olinpahan niinkuin hengessä mukana.

GG ja "hellät tunteet"



Viimeinen matsi käytiin Team Tampereen ja Urban Legendsien välillä. Tämä päättyi murskaavasti 9-1 legendojen voittoon.

Team Tampereen raportti:
Lainaus :

Aloittaminen

Juuh meillä oli täällä minun luonani lanit pystyssä Tiduksen ja BlackEditionin kanssa ja aateltiin matsikin pelata sitten tälleen, että voidaan kattoo toistemme ruuduista vihut.

Nooh liityttiin servulle ja siellä oli vähän säätöä X:n tulemisen kanssa, mutta joskus puolen tunnin päästä sekin sinne ilmestyi.

Assault

Jep Jonssi oli launcheri ja yritti jotain todella hienoja naatteja sillä, mutta eipä siinä sen kummempaa.

Ensimmäinen kierros oli aika tunnustelua ja kuten arvelimmekin Legendat tykkäsivät tulla ulos pussittamaan meitä joka suunnasta.

Tällä ekalla kiekalla ei saatu vihollisten piiriin ollenkaan mies tappiota. 0 - 1

Toisella kierroksella sitten päätettiin olla menemättä suoraan X:än launcherin linjalle ja kierrettiin aloituspaikalta vasemmalle ja jouduimme Slimin sekä Lepun suojaamalle alueelle ja saan tiputettua Slimin, mutta sitten hetken päästä kaikki muut ovat kuolleet ja yksin olen vihollisten keskellä ja kuolen. 0 - 2

Seuraavat kaksi kierrosta menivät aika paljon samallalailla kuin ensimmäinen kierros, että yritettiin vääntää itteämme sinne tunneliin ja simo saa X:än ammuttua hyppimästä sieltä vuorilta ja päästään aika lähietäisyydelle Azizta ja Calaa, mutta valoilla ja naateilla emme heitä saaneet vaan he meidät. 0 - 4

Viimeisellä kierroksella oli jotain säätöä täällä meilläpäin, että piti yhtä lanittajaa tulla hakemaan ja sen äippä sitten pakotti sen lopettamaan. Nooh vedettiin tää kuitenkin vielä täydellä kokoonpanolla ja päästään taas sinne tunnelin suupielelle, mutta kuollaan kuitenkin. 0 - 5

Defence

Jep sitten piti Blackin sekä Tiduksen lähteä. Tiduksen piti siitä syystä lähteä kun käytti Blackin nettikaapelia ja hän joutui sen ottamaan mukaan joten Tidus jäi katsomaan omaa peliäni.

Ensimmäinen kierros defencellä ja aika pahasti oltiin kusessa. Jäätiin kyttäämään B tehtävää tunneliin ja saan lepun hengiltä kun juoksee suoraan avosyliini. Sitten on kovaa vääntöä omassa paikassani ja sieltä niitä tulee koko lauma ja jyrää meidät 3. 0 - 6

Tämä toinen kierros olikin sitten jo parempi meidän osalta, saatiin kerättyä kaikki rohkeutemme ja innokkuutemme hankkia se yksi kierros!
Itse tapan omaan piilooni 2 jätkää ja porukka levittäyty myös muitten paikasta joten saatiin aika taistelemalla tämä yksi kierros. 1 - 6

Sitten pelimme pyöri vielä aika hyvää vauhtia ja toinen kierrosvoitto oli todella lähellä kun simo vs Aziz, mutta Aziz ottaa rennosti ja varmasti simon hengiltä joten 1 - 7

Loput kierrokset pelattiin aika tasaväkisesti taistellen, mutta viholliset hoitivat homman mallikkaasti. 1 - 8 ja viimeisessä erässä valotan itteni ja X tappaa minut & simot. 1 - 9 GG!

Legendojen lyhyt ja ytimekäs yhteenveto:
Lainaus :

Aloitettiin Defussa ja rundit meni ihan hyvin. Defu 5-0.
Siirryttiin assuun ja meni kohtalaisesti. Assu 4-1.
Lopputulos 9-1 meill.



3. kierros pelataan Collpsed tunnelissa. Matsiparit ovat:

Finnish Battle Lions vs The Urban Legends
Finnish America's Army Soldier vs Supreme Fins
Paras A-Ryhmä vs Emme Vaan Osaa

Huilaaja on Team Tampere.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rahaturnauksen 2. kierroksen katsaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rahaturnauksen 1. kierroksen katsaus
» Rahaturnauksen 3. kierroksen katsaus
» Rahaturnauksen 4. kierroksen katsaus
» Rahaturnauksen 5. kierroksen katsaus
» Rahaturnauksen 6. kierroksen katsaus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Päävalikko :: Rahaturnaus :: Uutiset-
Siirry: