BamBu
Viestien lukumäärä : 9 Registration date : 31.05.2007
| Aihe: eVo^ vs. tRe. = 5-5(4kierros) Ke Heinä 11, 2007 2:27 pm | |
| Torstai klo 20.00 Mielummi niitte servu, ku meillä ei oo enää | |
|
Banzer Moderaattori
Viestien lukumäärä : 39 Registration date : 29.05.2007
| Aihe: Vs: eVo^ vs. tRe. = 5-5(4kierros) Ke Heinä 18, 2007 5:29 pm | |
| Tähän kun saisi tuloksen niin se edistäisi huimasti turnauksen taulukkoa | |
|
Vimppu Moderaattori
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 36 Registration date : 28.05.2007
| Aihe: Vs: eVo^ vs. tRe. = 5-5(4kierros) Ke Heinä 18, 2007 6:30 pm | |
| | |
|
TheSalo
Viestien lukumäärä : 15 Registration date : 28.05.2007
| Aihe: Vs: eVo^ vs. tRe. = 5-5(4kierros) Ke Heinä 18, 2007 9:48 pm | |
| Tampereen selostus - Lainaus :
Aloittaminen
Oltiin taktiikkoja mietitty aiemmin tätä matsia varten, tosin ei niitä kertaakan tullut kokeiltu käytännössä ennen tätä matsia. Nooh saatiin FaaS:ilta servu lainaan aloitettiin assaultissa.
Assault
Juostiin ridgeä pitkin neljän miehen kokoonpanolla ja aina välillä yksi tai kaksi omaa koitti bridgelle mennä pitämään melua.
Päästiin rinteeseen jota yleensäkin tiimit puolustavat suurella miesvoimalla. Siinä rinteessä käytiin monet sodat ja useasti jäimme eVojen alle, mutta se yksi kierros muutti kaiken. Se taisi nimittäin olla viimeinen kierros kun otimme itseämme niskasta kiinni ja potkimme toisiamme perseelle, että nyt mennään vaikka henki menis. Tätä ennen oltiin hävitty sellainen maailman ihanin tilanne kuin meitä hengissä 5 ja vihuja 2 kun Bambu pisti taidennäytteellään ainakin 3 meistä hengiltä ja loput sitten se toinen.
Tämä voitto kierros taisi mennä jokseenkin silleen, että tiirailen kiikareilla kuusten alle ja huomaan jompsonin kyykkypaskalta siellä ja päätän suhauttaa eka yhden lippaan väärän kuusen alle ja sitten huomaan kattoa uudestaan niin se olikin toisen kuusen alle, no sitten uutta sarjaa ja tippuuhan se vihdoinkin.
Sitten siinä samassa lähdetään simon ja Rovaniemen voimin rynnimään rinteelle ja pommitan bambua päähän luotirakeen ja sitten vaan savua, naatteja ja hirveätä melua niin johan alkoi syttyä.
Ku oltiin rinteen päälle päästy ja yks eVo oli hengissä jossain niin päätettiin pistää simo syötiks ja huomattiin vihun makaavan objectiven edessä ja fiksuna miehenä ammun sen sitten siihen.
Sitten oli fiilis aivan kymppi kunnes servu kaatu ja kaikkia vitutti.
Kurre tuli säätämään ja vaihto mapin Bridgeks joka olis meille käyny ku deful oltais päästy.
Noh se vaihettiin takas Bridge Se:hen ja alotettiin defus, tilanne oli tätä ennen 1 - 4.
Defence
Nyt oli porukoilla jokseenki pieni helpotus ku päästii kämppäämään josta me todellakin tykätään ja paljon.
Oltiin katottu jotai himohienoja piiloja toisillemme ja niissä sitten kytättiin kuin viimestä päivää.
Voitettiin heti 4 kierrosta putkeen ja simokin jo hyppi ilosta kopissaan ja meinattiin lähtee jo juhlimaan, mutta vielä oli yksi kierros jäljellä jolloin tavoitteena oli tehdä se viimeinenkin silaus siihen mihin oltiin lähdetty, pelaajillamme kädet hikoilivat ja voidaan kuvitella että olotila oli kaikinpuolin mainio. Paketti hajosi kuitenkin kasaan siinä vaiheessa kun jönssi ja kurre kuoli ridgelle ja tidusta pökitettiin kylkeen monin miehin turvin.
Oli enään simo ja mä ja me oltiin ihan kusessa. Lueskeltiin jo rukouksia varallemme kunnes huomasin vihuja tulevan mun kukkulalle, Perkele ammun ne - naattia tulee mun viereen pakitan kuuseen. Sitten meen takas ja taas naattia pakitan en kuollu vieläkään, hahaa, sitten meen kolmannen kerran tyhmänä samaan paikkan ja kuolen ja kyllä simon olis pitäny suojata mua ku oon sen verran vip.
Sitten simo vetää armottoman headshotin juoksevaan vihuun että kylminkin rotta paahtuu elävältä. Sitten harmi ku simo saa kans samanlaise hedun puskasta ja peli päätty tasan.
5 - 5 ja hulpea matsi kaikinpuolin huhhahhei ja silleen!
| |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: eVo^ vs. tRe. = 5-5(4kierros) | |
| |
|