Päävalikko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Päävalikko

americas army
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Draft päivät

Siirry alas 
+13
TaMiLo
Taisto
alx
Tidus
m1ksa
Calactus
-TexWiller-
Bunzgou
TheSalo
Banzer
paimen
DeviL!!
kurre
17 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Mikä päivä sopisi sinulle parhaiten?
Maanantai
Draft päivät Vote_lcap2%Draft päivät Vote_rcap
 2% [ 1 ]
Tiistai
Draft päivät Vote_lcap5%Draft päivät Vote_rcap
 5% [ 2 ]
Keskiviikko
Draft päivät Vote_lcap0%Draft päivät Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Torstai
Draft päivät Vote_lcap0%Draft päivät Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Perjantai
Draft päivät Vote_lcap12%Draft päivät Vote_rcap
 12% [ 5 ]
Lauantai
Draft päivät Vote_lcap21%Draft päivät Vote_rcap
 21% [ 9 ]
Sunnuntai
Draft päivät Vote_lcap26%Draft päivät Vote_rcap
 26% [ 11 ]
Mikä tahansa arkipäivä
Draft päivät Vote_lcap5%Draft päivät Vote_rcap
 5% [ 2 ]
Lauantai tai sunnuntai
Draft päivät Vote_lcap5%Draft päivät Vote_rcap
 5% [ 2 ]
Ei väliä
Draft päivät Vote_lcap24%Draft päivät Vote_rcap
 24% [ 10 ]
Ääniä yhteensä : 42
 

KirjoittajaViesti
kurre
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeLa Heinä 21, 2007 12:31 am

Minä päivinä haluaisit draftia pelattavan? Tarkoituksena on saada selville että minä päivänä saataisiin mahdollisimman paljon porukkaa paikalle. Arkipäivisin drafti aloitettaisiin alkuillasta ja lauantaina/sunnuntaina iltapäivästä.


Myös kaikki mietteet ja mielipiteet ovat tervetulleita tähän topicciin!
Takaisin alkuun Siirry alas
DeviL!!
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 20.07.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeLa Heinä 21, 2007 12:43 am

eipä mulle oo niin väliä jos vaan kotona oon lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
paimen




Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 16.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeLa Heinä 21, 2007 3:18 am

kurre kirjoitti:
Minä päivinä haluaisit draftia pelattavan?

ööö, nyt kun ei tajua tosta draftista mitään niin... monta kertaa tota pelataan? Ja ketä ne "valitsijamiehet" on?

Mä haluun et Gaso valitsee mut ja pari muuta meidän porukasta... mut se vissiin ei o tän homman idea?? Eli mikä helevetti tän homman idea on?

Nyt viisaammat selvittään mulle tää lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Banzer
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 29.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeLa Heinä 21, 2007 3:35 am

Kerran viikossa pelataan draft. Tässä ei ole kyse klaaneista vaan pelaajista. Pelaajat kokoontuvat yhteiseen ts:ään jossa voi halutessaan asettua kapteeniksi. Jos kapteenien valinnassa tulee ristiriitoja(esim. moni haluaa kapteeniksi) voidaan suorittaa arvonta.

Näillä ns. sekatiimeillä sitten pelataan kyseinen drafti päivä. For fun
Takaisin alkuun Siirry alas
kurre
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeLa Heinä 21, 2007 9:35 am

paimen kirjoitti:
kurre kirjoitti:
Minä päivinä haluaisit draftia pelattavan?

ööö, nyt kun ei tajua tosta draftista mitään niin... monta kertaa tota pelataan? Ja ketä ne "valitsijamiehet" on?

Mä haluun et Gaso valitsee mut ja pari muuta meidän porukasta... mut se vissiin ei o tän homman idea?? Eli mikä helevetti tän homman idea on?

Tuolta info puolelta löytyy tarkennusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
TheSalo




Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeLa Heinä 21, 2007 10:25 am

Kyllä se on Lauantai mikä yleensä sopii parhaiten ainakin minulle koska tuo drafti kuitenki menee puoleen yöhön asti niin tuskin viikonloppuna mitään kummosta ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bunzgou




Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeSu Heinä 22, 2007 3:03 pm

Sunnuntai kuulostaa hyvältä. Ei pitäisi ainakaan mennä twl:n laddumatsien päälle What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
-TexWiller-

-TexWiller-


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 44
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeSu Heinä 22, 2007 3:09 pm

Bunzgou kirjoitti:
Sunnuntai kuulostaa hyvältä. Ei pitäisi ainakaan mennä twl:n laddumatsien päälle What a Face
Kunnes liiga alkaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.legendat.tk
Calactus

Calactus


Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 34
Localisation : Kangasala
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeTi Heinä 24, 2007 8:57 pm

Lauantai
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.legendat.tk
m1ksa




Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 19.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeKe Heinä 25, 2007 8:52 am

Lauantai, koska itelläni on sunnuntai iltana futisharkat.
E: No voi prkl, kun Lauantaina ollaan tietysti saunomassakin! Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Tidus




Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 01.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeKe Heinä 25, 2007 3:11 pm

Calactus kirjoitti:
Lauantai
Takaisin alkuun Siirry alas
alx




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 25.07.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeKe Heinä 25, 2007 5:34 pm

Eri ihmisillä on eri päivinä menoja ja mikään päivä ei ikinä voi käydä kaikille ja jos jollain on aina sinä tiettynä päivänä jotain muuta kun on draft ei hän ikinä pääse osallistumaan, joten ehdotan että vaihdatte draft päivää parin viikon välein tjsp.
Takaisin alkuun Siirry alas
Banzer
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 29.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeKe Heinä 25, 2007 6:41 pm

alx kirjoitti:
Eri ihmisillä on eri päivinä menoja ja mikään päivä ei ikinä voi käydä kaikille ja jos jollain on aina sinä tiettynä päivänä jotain muuta kun on draft ei hän ikinä pääse osallistumaan, joten ehdotan että vaihdatte draft päivää parin viikon välein tjsp.

Mulle ihan sama jolleivat tietyt ihmiset pääse koskaan draftiin, kunhan suurinosa pääsee tiettynä päivänä. Päivien vaihtelu sekoittaa liikaa pakkaa. Keep it simple
Takaisin alkuun Siirry alas
alx




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 25.07.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeKe Heinä 25, 2007 9:14 pm

:SAD
Takaisin alkuun Siirry alas
paimen




Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 16.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeTo Heinä 26, 2007 3:06 am

Banzer kirjoitti:
alx kirjoitti:
Eri ihmisillä on eri päivinä menoja ja mikään päivä ei ikinä voi käydä kaikille ja jos jollain on aina sinä tiettynä päivänä jotain muuta kun on draft ei hän ikinä pääse osallistumaan, joten ehdotan että vaihdatte draft päivää parin viikon välein tjsp.

Mulle ihan sama jolleivat tietyt ihmiset pääse koskaan draftiin, kunhan suurinosa pääsee tiettynä päivänä. Päivien vaihtelu sekoittaa liikaa pakkaa. Keep it simple

no selevä... mä tuun sit kun banzy ei pelaa ja muutkin on jo poissa... ihan vaan periaatteesta...

luulenpa että voitte vetää ton drafti nimen hanuriinne jos näíllä eväillä meinaatte vetää ton läpi... pelaatte sit sekajengeillä scrimejä tai jotain vastaavaa shittiä.

samat jannut kumminkin samoja wanhoja naamoja vastaan...

hf & gl

PS. kaikkia ei voi miellyttää niinkuin mua lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
kurre
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeTo Heinä 26, 2007 11:00 am

Toiveet päivien vaihtamisesta on otettu huomioon ja drafteja tullaan järjestämään myös muina päivinä, mutta toistaiseksi drafteja järjestetään sunnuntaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
paimen




Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 16.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeTo Heinä 26, 2007 11:56 am

paimen kirjoitti:
Banzer kirjoitti:
alx kirjoitti:
Eri ihmisillä on eri päivinä menoja ja mikään päivä ei ikinä voi käydä kaikille ja jos jollain on aina sinä tiettynä päivänä jotain muuta kun on draft ei hän ikinä pääse osallistumaan, joten ehdotan että vaihdatte draft päivää parin viikon välein tjsp.

Mulle ihan sama jolleivat tietyt ihmiset pääse koskaan draftiin, kunhan suurinosa pääsee tiettynä päivänä. Päivien vaihtelu sekoittaa liikaa pakkaa. Keep it simple

no selevä... mä tuun sit kun banzy ei pelaa ja muutkin on jo poissa... ihan vaan periaatteesta...

luulenpa että voitte vetää ton drafti nimen hanuriinne jos näíllä eväillä meinaatte vetää ton läpi... pelaatte sit sekajengeillä scrimejä tai jotain vastaavaa shittiä.

samat jannut kumminkin samoja wanhoja naamoja vastaan...

hf & gl

PS. kaikkia ei voi miellyttää niinkuin mua lol!

rendeer toihan on aika hauska kun näin selvinpäin lukee scratch lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Banzer
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 29.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeTo Heinä 26, 2007 3:42 pm

Muutenkin my opinion. Totta kai se on fiksuinta pitää silloin kun on eniten porukkaa. Mennään ainakin väliaikaisesti tuolla sunnuntailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Taisto




Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 02.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeTo Heinä 26, 2007 10:10 pm

Banzer kirjoitti:
Muutenkin my opinion. Totta kai se on fiksuinta pitää silloin kun on eniten porukkaa. Mennään ainakin väliaikaisesti tuolla sunnuntailla.
No eiks too poll oo tasuri? 9-10 ni mä luulen että ois ihan yhtä paljon bossee pelaamassa kumpasenakin päivänä. Kellonaika muo eniten harmittaa!!! Onks aikuisten dratf sitten puolenyön nurkilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
kurre
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 28.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeTo Heinä 26, 2007 10:13 pm

Taisto kirjoitti:
Banzer kirjoitti:
Muutenkin my opinion. Totta kai se on fiksuinta pitää silloin kun on eniten porukkaa. Mennään ainakin väliaikaisesti tuolla sunnuntailla.
No eiks too poll oo tasuri? 9-10 ni mä luulen että ois ihan yhtä paljon bossee pelaamassa kumpasenakin päivänä.
Joten se voidaan yhtä hyvin myös sunnuntaina? rabbit



Aika on nyt tuo ettei haittaa vaikka menisikin pitempään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Banzer
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 29.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimePe Heinä 27, 2007 2:20 pm

Taisto kirjoitti:
Banzer kirjoitti:
Muutenkin my opinion. Totta kai se on fiksuinta pitää silloin kun on eniten porukkaa. Mennään ainakin väliaikaisesti tuolla sunnuntailla.
No eiks too poll oo tasuri? 9-10 ni mä luulen että ois ihan yhtä paljon bossee pelaamassa kumpasenakin päivänä. Kellonaika muo eniten harmittaa!!! Onks aikuisten dratf sitten puolenyön nurkilla?

Matti myöhäiset äänesti lauantaita päätöksen jälkeen tai hieman aikaisemmin kun olimme sopineet jo sunnuntaista. Sunnuntai johti aikaisemmin kirkkaasti. Taisto äläs ny ala itkeen siinä isomies, joka päivällä on sama juttu jonkun kanssa, joku ei pääse, pakko vetää kompromissei. Sekä tuo sunnuntai vaihtuu ainakin viimeistään silloin, kun twl liigat alkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Taisto




Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 02.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeSu Heinä 29, 2007 1:39 pm

Pelatkee ihan koska haluutte!!! Mä en muutenkaan oo kauheesti käyny leikkimässä!!! Mut vois se mun mielestä silti olla joka toinen viikko sunnuntai ja joka toinen viikko lauantai!!!
Liiga alkaa vissiin vasta syyskuussa, eli teil on viel monta viikkoo aikaa!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
TaMiLo
Moderaattori
Moderaattori
TaMiLo


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 04.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimeMa Heinä 30, 2007 8:03 pm

ei se su pahapäivä oo täs viime su pelaajat!

Draft päivät 775939


Tosin kaik ei pelannu mut melekeen!
Takaisin alkuun Siirry alas
m1ksa




Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 19.06.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimePe Elo 10, 2007 9:41 am

Onko tällä viikolla tulossa draftia, kun ite pääsisin myös ammuskeleen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Banzer
Moderaattori
Moderaattori



Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 29.05.2007

Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitimePe Elo 10, 2007 11:14 am

m1ksa kirjoitti:
Onko tällä viikolla tulossa draftia, kun ite pääsisin myös ammuskeleen?

Tällä viikolla ei ole draftia. Hiomme taulukot kuntoon sekä joka viikkoinen draft saattaisi olla negatiivinen asia osallistujien kannalta, tulisi liian vähän osallistujia jos drafti pidettäisiin joka viikko.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Draft päivät Empty
ViestiAihe: Vs: Draft päivät   Draft päivät Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Draft päivät
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Draft sunnuntaina 29.07
» Draft Sunnuntaina 5.8.
» Draft tessu!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Päävalikko :: Suomi Draft :: Keskustelu-
Siirry: